21 Şubat 2015 Cumartesi

NEO Android Wifi Hacker indir (ROOT Gereklidir)

NEO Android Wifi Hacker indir (ROOT Gereklidir)

Artık İnternet Sıkıntısı Çekmeyeceğinizi Söylesem Ne Dersiniz ?
Ne zamandır Arşivimde Olan bir Android wifi Kırıcı Vardı Telefonumu Rootlamaya zaman bulamadığım için deneyemiyordum Dün Telefonumu ROOTladım Aklıma Bu Programı Denemek Geldi. Programı Yükleyip Denemeleri Yaptım ve Programın Gerçekten Başarılı Olduğunu Gördüm.

Programı Editleyerek Türkçeye Çevirdim.

Eğer Benim Gibi Öğrenciyseniz ve Operatörlere Para Yetiştiremiyorsanız Kesinlikle Kullanmanız Gereken Bir Uygulama.

WPS/WPA ile korunan wifileri kırabiliyor.
Evde etrafında çeken 10 wifi'den beşi WPS/WPA ile korunmakta bunların üçünü Sorunsuz olarak kırıp bağlantı yapabildi.

Programın Hiçbir Sorunu Yoktur

Wps Wpa Tester Premium (ROOT) 2.50 tl olan Programın Full ve Tarafımca Türkçeye Uyarlanmış Sürümünü Aşağıdaki Linkten İndirebilirsiniz.

NEO Android Wifi Hacker indir

Ek Olarak BusyBox Kurulumu Yapmanız Gereklidir.
BusyBox İndir

0 yorum:

Yorum Gönder