30 Ağustos 2014 Cumartesi

Korkusuz Yazar Hacking/Security Kategorisi Açıldı

Korkusuz Yazar Hacking/Security

Korkusuz Yazarda Warez içerik Paylaşmayacaktım Hele Hacking Hiç Sokmayacaktım ancak
Google Adsense Butonu Hala Açılmayınca Kararımı Değiştirdim.
Bu Günden Sonra Bolca Hacking Adına Paylaşımlar Yapacağım Tabi Derslerde Olacak
Hack Programlarıda (Hacking Tool).

Bildiğiniz Gibi Hacking'e ara vereli 6-8 ay oldu Bu Sene Üniversite Hazırlık yurdunda Kalıyorum.
Hafta Sonları Eve Gelebiliyorum.
Hafta içleri Konuları Ajandama Yazıp Ayrıntılı Olarak Anlatıyorum Hafta Sonları Bilgisayarda Düzenleyip
Photosop ile Görseller Hazırlayarak
Herkesin Anlayabileceği Düzeyde Hacking Dersleri oluşturmayı Planlıyorum.

Anlatmamı İstediğiniz Herhangi Bir Konu Varsa Yorum Olarak Atarsanız En Kısa Sürede İlgileneceğim.

NEO34 - [NEO]

0 yorum:

Yorum Gönder