12 Temmuz 2014 Cumartesi

Dmoz Nedir - Nasıl Kayıt Olunur ?

Dmoz Nedir - Nasıl Kayıt Olunur ?
Dmoz Nedir - Nasıl Kayıt Olunur ?
Dmoz Pagerank değeri 7 olan bir Dizin sitesidir.Onu bildiğimiz dizin sitelerinden ayıran özelliği ise Google'ın Dmoz 'a kayıtlı sitelere torpil geçmesidir.
Dmoz 'a kayıt ve onaylanma süreci pek de kolay değildir.

Öncelikle Dmoz Dizin sitesindeki kategorilerden sitenizin en uygun olduğu yeri seçmelisiniz.
Mesela bir Telefon inceleme android bloğunuz var : 
Yanlış => Türkçe -> Blog -> Teknoloji -> Mobil
Doğru  => Türkçe -> Blog -> Teknoloji -> Mobil -> Android

Doğru kategoriyi seçtiyseniz Sitemi Dizine Kaydet kısmından => AD Soyad - Site Adı - Site Açıklaması - 
e-mail adresiniz 'i girip Dmoz a başvuru yapıyoruz.
Başvurumuz bir ay içerisinde incelenecektir.
Eğer Dmoz tarafından siteniz onaylanılmaz ise üzülmeyin sizinle aynı kaderi paylaşan milyonlarca site var.

Bu benim 50. yazım bloğumun sonunda tamamlandığını 50 özgün içerik ve özgün temam ile diğer bloglar arasında farklı olduğumu gösterdim.
Bu gün ben de Dmoz 'a başvuru yaptım sonucu bir ay içerisinde öğreneceğiz 
bana dua edin de Korkusuz Yazar Dmoz 'a kabul edilsin.  :)

0 yorum:

Yorum Gönder