18 Haziran 2014 Çarşamba

Türkçe Rap

Türkçe Rap
Türkçe Rap
Zamanında ingilizce şarkı dinleyip dururdum.Sonra Rap dinlemeye başladım.Eminem 50cent falan dinlerdim
Bi ara Ceza Sagopa gibi MC ler ünlü oldu bunları dinlemeye başladım.
Turkrapfm.net ile tanıştıktan sonra Turkçe Rap in baya gelişmiş olduğunu gördüm
Araştırmaya başladım falan Baktım Freestyle yarışmaları bile düzenlenmiş
Emin olun bunlar çok hoş ve eğlenceli şeyler
Hidra Allame gibi MC'leri tanıdım Dissleri dinledim
Sonra pişman oldum Dinleyip anlamadığım ingilizce Rap yerine Kendi Dilimdeki Türkçe Rap
i neden daha önce dilememiştim
Şimdi size önerim eğer hala Türkçe Rap dinlemiyorsanız Hiç Zaman Kaybetmeyin

Girin şu radyoya 
TurkRapfm.net

veya

Şu Youtube kanallarına







Ölümüne Turkçe Rap dinleyin 
Turkçe Rap i dinlerken gürültü olarak değerlendirmeyin her cümleyi özümseyin
Eğer Bi kaç parça dinleyip sıkıldıysanız Freestyle yarışmalarını izlemenizi öneririm 
izleyipte eğlenmezseniz gelin yorumdan küfredin silmicem Okadar iddalıyım yani

Şimdilik bukadar yeter sizler sevdiğiniz size hitap eden MC leri Rap türünü bulunca 
dinlemek istedilerinizi seçersiniz

Ama Dikkat Edin Rapin Funboyu Olun Rapcinin Değil

Umarım Turkçe Rap i birkaç kişiye daha sevdirebilmişimdir
Aşağıdan yorum yaparak Görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim

0 yorum:

Yorum Gönder